.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودداری احمدی‌نژاد ازهمکاری با وزیراطلاعات

محمود احمدی نژاد همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری کرده است و حاضر نیست با وی همکاری کند.

برخلاف آنچه انتظار می رفت، رئیس جمهور هنوز از مصلحی که چندی پیش با حکم حکومتی رهبر انقلاب در وزارت اطلاعات ابقا شد، برای حضور در هیات دولت دعوت نکرده است.

وزیر اطلاعات همچنان به سفر استانی رئیس جمهور به کردستان نیز دعوت نشده است.استدلال رئیس جمهور برخلاف تاکیدات صریحی که صورت گرفته، این است که وزیر اطلاعات عملکرد ضعیفی در این وزارت خانه داشته است و اجازه نداده که تیم مدیریتی این مجموعه با دولت همراه شود.

این درحالی است که به نظر بسیاری از کارشناسان خبره، مصلحی یکی از موفقترین دوره های مدیریتی را در این وزارتخانه داشته و تصمیمات مدیریتی وی قانونی بوده است و شرعا نیز به حکم حکومتی رهبر انقلاب که بر اساس اصل 57 قانون اساسی اتخاذ شده است، وزیر اطلاعات است.

در شرایطی که رسانه های ضدانقلاب در حال سوء استفاده از اختلاف ایجاد شده در کشور هستند لازم است همه مسئولین اجرای بی کم و کاست فرامین و رهنمودهای رهبر انقلاب را در دستور کار قرار دهند.

گفتنی است رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با هزاران نفر از مردم استان فارس تاکید کردند :رهبري محکم در مواضع صحيح خود ايستاده است و تا من زنده هستم نخواهم گذاشت حركت ملت منحرف شود.

ایشان همچنان اظهار داشتند: ملت و رهبري همواره از خط کار و خدمت حمايت مي کنند و ملاک هم اشخاص نيستند بلکه ملاک اصلي خط کار و خدمت است.

امروز قوای سه‌گانه بویژه دولت حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند و ملت و رهبری همواره از خط كار و خدمت در كشور حمایت خواهند كرد اما هرجا كه رهبری احساس كند از مصلحت بزرگی غفلت می شود، وارد خواهد شد و رهبری تا زنده است هیچگاه نخواهد گذاشت، در حركت عظیم ملت ایران بسوی آرمانها، ذره‌ای انحراف ایجاد شود.

انتظار می رود پس از سخنان امروز رهبر انقلاب در جمع مردم استان فارس احمدی نژاد به وظیفه قانونی خود عمل کرده و وزیر اطلاعات را به همکاری دعوت کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1390
هر کسی که در مقابل سخنان رهبر انقلاب بایستد از چشم مردم افتاده است ما باید نگذاریم اختلاف کوچک ما باعث شود که دشمنان قسم خورده ایران شاد شوند ما باید با اتحاد در کنار هم و در پشت رهبر عزیزمان و گوش به فرمان ایشان حرکت کنیم. و نگذاریم این مشکلات کوچک باعث شود که اختلاف ها زیاد شود و باعث شود که انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد
نا شناس 4 ارديبهشت 1390
تا زماني كه تائيد رهبري وجود دارد احمدي نژاد محترم هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.